پشتیبانی

سوالات متداول

اگر تحت هر شرایطی از خرید خود منصرف شدید می توانید بدون باز کردن بسته بندی و آسیب به پلمپ بسته بندی آن، کالا را تا 48 ساعت پس از خرید به آدرس همان عاملیت فروشی که کالا را از وی خریداری کردید، عودت داده و تمامی هزینه خرید خود را تا 48 ساعت پس از دریافت محصول توسط نماینده هورایزن باز پس گیری نمایید. 

اگر تا پیش از 30 روز از خرید به هر دلیلی قصد باز پس دهی محصول را داشتید می توانید آن را به همراه تمامی لوازم جانبی ) کابل HDMI، آداپتور و ( … و بسته بندی کالا، پس از تکمیل فرم مورد نظر در بخش پشتیبانی وبسایت (horizon-co.ir) و تماس بخش پشتیبانی، کالا را به آدرس انبار ارسال نمایید و 70 درصد از مبلغ خرید خود را باز پس گیری نمایید. این ضمانت به شرط سالم بودن کالا، لوازم جانبی و بسته بندی آن پس از دریافت شرکت و بررسی کارشناس شرکت ارایه می گردد

شرکت به مدت 24 ماه از تاریخ خروج کالا از انبار کارخانه سلامت عملکردی کالا را در استفاده عادی ( موارد مغایر با این ضمانت در بخش نکات قابل توجه بند اول آمده است) ضمانت میکند. این ضمانت بدان معناست که در صورت بروز هرگونه مشکل عملکردی خریدار می تواند کالا را به انبار شرکت یا عاملیت فروش شرکت فرستاده و در صورت امکان تعمیر کالا تعمیر شده و برای مشتری فرستاده می شود و در غیر این صورت کالا با کالای نو تعویض و به دست مشتری رسانده می­شود.

در صورتی که کالای دریافتی توسط شما دارای نقصان فنی باشد ابتدا تا 24 ساعت پس از خرید کالا، فرم گارانتی را در بخش ارتباط با ما در وبسایت به آدرس   horizon-co.ir/support پر کرده و منتظر تماس از طرف تیم پشتیبانی باشید. پس از تماس می توانید با راهنمایی تیم پشتیبانی، کالا را به آدرس انبار شرکت عودت داده و در صورت تمایل کالای جایگزین، در غیر این صورت کل مبلغ پرداختی را دریافت نمایید. در صورت مشاهده هر گونه آثار ضربه و آسیب به بسته بندی و یا پلمب آن از باز کردن بسته بندی خودداری نمایید و طی 24 ساعت پس از خرید آن را به اطلاع تیم پشتیبانی برسانید. حتما در صورت دریافت چنین محصولی از شرایط بسته بندی و آسیب عکس بگیرید و منتظر پیگیری تیم پشتیبانی باشید.

هورایزن برای خرید های بالاتر از 5 عدد شرایط ویژه ای در نظر گفته است. برای اطالاعات بیشتر با بخش پشتیبانی به شماره 02168374222 تماس حاصل فرمایید.

اگر مادر بوردتون خروجی HDMI داشته باشه و CPU شما از نسل ششم به بعد اینتل (یا مشابهش) باشه، میتونید از وضوح تصویر 2K لذت ببرید.

برای اینکه ویندوز این گرینه رو به شما نمایش بده باید اتصال بین سیستم و مانیتور با کابل HDMI ای که در بسته بندی قرار داده شده، برقرار شود.

ضمانت بازگشت

اگر تحت هر شرایطی از خرید خود منصرف شدید می توانید بدون باز کردن بسته بندی و آسیب به پلمپ بسته بندی آن، کالا را تا 48 ساعت پس از خرید به آدرس همان عاملیت فروشی که کالا را از وی خریداری کردید، عودت داده و تمامی هزینه خرید خود را تا 48 ساعت پس از دریافت محصول توسط نماینده الفبای فناوری داتیس باز پس گیری نمایید.

ضمانت 30 روزه

اگر تا پیش از 30 روز از خرید به هر دلیلی قصد باز پس دهی محصول را داشتید می توانید آن را به همراه تمامی لوازم جانبی ( کابل HDMI، آداپتور و …) و بسته بندی کالا، پس از تکمیل فرم مورد نظر در بخش پشتیبانی وبسایت (horizon-co.ir) و تماس بخش پشتیبانی، کالا را به آدرس انبار ارسال نمایید و 70 درصد از مبلغ خرید خود را باز پس گیری نمایید. این ضمانت به شرط سالم بودن کالا، لوازم جانبی و بسته بندی آن پس از دریافت شرکت و بررسی کارشناس شرکت ارایه می گردد.

ضمانت عملکردی 2 ساله

شرکت به مدت 24 ماه از تاریخ خروج کالا از انبار کارخانه سلامت عملکردی کالا را در استفاده عادی ضمانت میکند (موارد مغایر با این ضمانت در بخش نکات قابل توجه بند اول آمده است). این ضمانت بدان معناست که در صورت بروز هرگونه مشکل عملکردی خریدار می تواند کالا را به انبار شرکت یا نمایندگان شرکت فرستاده و در صورت امکان تعمیر، کالا تعمیر شده و برای مشتری فرستاده می شود و در غیر این صورت کالا با کالای نو تعویض و برای مشتری ارسال می شود. شرکت در قبال کلیه خدمات ارائه‌ شده و خارج از گارانتی فاکتور ارائه می نماید.

این متن مربوط به محصولات فروخته شده تا پایان سال 1402 می باشد.

تمامی محصولاتی که تحت برند هورایزن توسط شرکت الفبای فناوری داتیس ارایه می شوند تحت پوشش ضمانت این شرکت می باشند.

برای بهرمندی از ضمانت های هورایزن کافیست شماره سریال مندرج روی بسته بندی یا زیر مانیتور را یادداشت نموده و در تماس با پشتیبانی شماره سریال و تاریخ خرید خود را به اطلاع تیم پشتیبانی برسانید. همچنین می توانید با وارد کردن سریال در بخش ثبت کالا وبسایت یا Register اپلیکیشن ویندوزی هورایزن نیز کالای خود را ثبت کرده و از مزایای ضمانت هورایزن بهرمند شوید.  بدیهی است برای بهره مندی از تمامی خدمات گارانتی هورایزن، داشتن فاکتور خرید تاریخ دار و مهر شده توسط عاملیت فروش الزامی می باشد.

لازم به ذکر است برای استفاده از گارانتی بازگشت کل یا بخشی از مبلغ باید از مبانی رسمی فروش این شرکت که تحت قرار داد با این شرکت قرار دارند اقدام به خرید نمایید.

در صورتی که کالای دریافتی توسط مشتری دارای نقصان فنی باشد ابتدا تا 24 ساعت پس از خرید کالا، فرم گارانتی را در بخش ارتباط با ما در وبسایت به آدرس  horizon-co.ir/support پر کرده و منتظر تماس از طرف تیم پشتیبانی باشید. پس از تماس می توانید با راهنمایی تیم پشتیبانی، کالا را به آدرس انبار شرکت عودت داده و در صورت تمایل کالای جایگزین دریافت نمایید یا کل مبلغ پرداختی را دریافت نمایید. در صورت مشاهده هر گونه آثار ضربه و آسیب بسته بندی و یا پلمب بسته بندی از باز کردن بسته بندی خودداری نمایید و طی 24 ساعت پس از خرید آن را به اطلاع تیم پشتیبانی برسانید. حتما در صورت دریافت چنین محصولی از شرایط بسته بندی و آسیب عکس بگیرید و منتظر پی گیری تیم پشتیبانی باشید.

  1. اگر کالای خریداری شده، دارای ایراد سخت افزاری باشد، ابتدا باید این ایراد به تایید کارشناسان شرکت برسد. سپس در شرایطی که کالا خارج از ضوابط مقرر و بدون ایراد تشخیص داده شود، به مشتری عودت داده می‌شود.
  2. اگر مشخصات کالای خریداری شده با اطلاعات مندرج بر روی جعبه اصلی و یا وب سایت شرکت مغایرت داشته باشد، کالا از شرایط گارانتی خارج خواهد بود.
  1. ضمانت کالا محدود به عیوب سخت افزاری و فنی ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه، آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، اکسیدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده، رطوبتی و یا پرگرد و غبار، تغییر در قطعات، آسیب دیدگی کانکتور ورودی برق و کابل، استفاده ناصحیح از دستگاه و پورت‌های ورودی و خروجی، بکارگیری آداپتور متفرقه، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمی باشد. در صورت درخواست مشتری و امکان تعمیر کالا، خدمات ارائه شده، مشمول پرداخت هزینه خواهد بود.
  2. تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالای ارجاعی به مراکز خدمات پس از فروش فقط بعهده کارشناسان این مراکز خواهد بود.
  3. مسئولیت تحویل کالای معیوب به نزدیکترین نمایندگی یا انبار و دریافت آن بعهده ی صاحب کالا میباشد.
  4. در هنگام خرید، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن متعلقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در زیر مانتیور و جعبه آن می باشد.
  5. بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضعیت فعلی کالای مشتری و همچنین تشخیص عیوب آن، صرفا بر عهده ی مراکز مجاز خدمات پس از فروش می باشد.
  6. تجهیزات جانبی محصول مانند آداپتور تا انتهای دوره‌ی گارانتی دستگاه دارای گارانتی خواهند بود.
  7. صاحب کالا یا نماینده او اعم از کارپرداز یا پیک و غیره در هنگام تحویل گرفتن کالا موظف به بررسی ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی می باشد. لذا پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهده مراکز خدمات پس از فروش هورایزن نمی باشد.
  8. چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، تعمیر آن در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت و مشمول زمان و هزینه برای مشتری خواهد بود.